יעוץ והדרכה בישומי מחשב

P2- אצל מנהל אחזקה >

אבי, מנהל אחזקה בחברה ליצור משקאות:

למדתי אקסל במהלך הלימודים, בניתי לי מספר קבצים עם פרטי המכונות שאנחנו אחראים על תחזוקתן.
אני לא מרגיש שיש לי שליטה על עבודתם של אנשי צוות,
לא יודע למצוא את פרטי המכונות בקלות, לא יודע בדיוק מה עושה הצוות שלי.
בנוסף המנהל שלי דורש כל חודש דוחות וזה לוקח לי המון זמן , ואני צריך גם להציג נתונים מפורטים להנהלה הבכירה פעמיים בשנה, האם יש דרך לעשות מהר יותר ?

פתרון P2:

במסגרת של מספר מפגשים עם מומחה Click Enter בחברה ביצענו תשאול ואפיון צרכים של אבי, של העובדים שלו ושל המנהל שלו.

לאחר מכן חיזקנו מספר נושאים באקסל ובנינו יחד מחדש (או שדרגנו) את כל קבצי העבודה שלו. השינוי נתן מענה לכל השאלות והצרכים שעלו. הפקת הדוחות הפכה לחצי אוטומטית, ניהול מעקב אחר אחזקת המכונות הפוך פשוט לחיפוש ולניהול.

במפגשי הסיום נתנו הדרכה קצרה לצוות שלו ועזרנו בהכנת תבנית להצגת נתונים חצי שנתית עבור המנכ”ל.