חישוב ימי עבודה באקסל

רוצים לחשב ימי עבודה בין שני תאריכים? הכירו את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת באקסל. כולל הגדרת סוף שבוע ורשימת חופשות.

בדוגמא שלנו נחשב ימי עבודה של פרוייקט עם 4 חופשות בין תאריכי ההתחלה והסיום.

בתא B5 הזנו את הפונקציה NETWORKDAYS.INTL

הוספנו את תאריך ההתחלה (B2) ותאריך הסיום (B3).
בטאב השלישי הוספנו את הקוד 17 המסמן כי יש חופשת סופ"ש רק ביום שבת (רשימת קודים מצורפת בהמשך).
בטאב הרביעי הוספנו את רשימת החופשות שלנו E2 עד E5...

הנה רשימת הקודים לחופשות סוף השבוע:

בואו נראה מה קורה שנחליף את הקוד בנוסחא. למשל במקום 17 נכניס את הקוד 7 (חופשה שישי+שבת) :

אהבתם את המדריך? שתפו אותו עם חברים: